Puuh

Asså, sjukt glad blev jag nu! Mamma å pappa ska fa till fjällen nästa vecka, får lägenheten för mig själv. Tänk ba, tjejkvällar å allt sånt skooj! Och äntligen har min huvudvärk försvunnit! Börja skratta ba när jag såg mig i spegeln. Hade team sportia byxor <3, en stor t-shirt med trycket "frukt är oxå godis", som btw är illgrön!  och håret stod åt alla håll å kanter. Och så kommer Anne och Fredde över med "krya på dig hälsningar" när jag stod i dom kläderna. Piinsamt ;S



Puss<3

Pussar & kramar
Postat av: Lena

Aaaw tack så jätte mycket! ^^

2009-03-19 @ 21:54:52
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Kommentera här ! Vi svarar på allt ba de inte är anonymt ! =) puss loove yaah <3
Kommentera inlägget här:

Ditt söta lilla namn
Kommer du tillbax ?=)

E-postadress: (de är lungt, den publiceras inte)

Kom nu ihåg att skriva din bloggaddress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0