DEJT <3<3<33<3

Åååh idag ringde emsi å liksom fråga ba; skaru hänka me mej å jossan å springapå gymmet? å jag som baa; nae jag orkar itne .. å hon ba; jovisst suree bitch! å ja som ba; okej ja hänkar bitch! å så sprang vi där på ett gym å jag märkte hur sjuuukt dålig kondition jag har! asså herregud . jaa men iaf så såg jag en såå sjuuukt snygg kille å han spana in mig totalt! å jossan & emsi ba; asså du måste tala me han! å ja ba: OKEJ! :):) så gick ja fram till han . å han va ju värsta snyggingen ååååååååh, å han ba; tja snygging, hämtar dig kl 3! Å JAG SOM BA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!!!!
SÅ JÄVLA HET HAN VAR ! men ja visste ju inte va han hette :/ han hette Henke iaf, men iaf var vi på bio <3<3 mer än så säger jag inte :)

xoxo


Pussar & kramar
Postat av: tova

Sv: Okej, hoppas det går bra :P, för mig går det så där.. iblnad kommer det något fram något gott och vips är det borta XD



Haha kul med gym :P speciellt med söta killar :D

2009-03-24 @ 20:38:47
URL: http://tovasegna.blogg.se/
Postat av: anna

Tack desammma! :)



Får jag fråga, vart hittade du min blogg^^?



Nej, jag missade rosing idag, var det bra?

2009-03-24 @ 21:48:12
URL: http://tresmating.se
Kommentera här ! Vi svarar på allt ba de inte är anonymt ! =) puss loove yaah <3
Kommentera inlägget här:

Ditt söta lilla namn
Kommer du tillbax ?=)

E-postadress: (de är lungt, den publiceras inte)

Kom nu ihåg att skriva din bloggaddress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0