Paniik

Nyss åt jag mat, asså vet, liiite tidigt för middag, men vadårå? Jag äter väl när jag vill. Men iaf, så åt jag pepparbiff <3 Asså, en gång när Lina åt de hos mej, hon ba; asså jag måste ha receptet annars dödar jag dej biaatch! Å jag ba; men okej dåå, snygging. Och sen hoppa jag upp ur stolen å jeansen råka halka ner å hon ba; asså hallå? din string syns! Gaaah, så jag drog upp den sjukt snabbt. Asså sötisen dära <3 puss älskar diig <3 du är miiin biiatch. Och sen när jag hämta receptet hade mamsen råka spilla kaffe på de så de syntes int nå bra. *Paaniik*. Asså guuud va skämmigt! De är ju nästan så man vill döööööööööööö.


Pussar & kramar
Kommentera här ! Vi svarar på allt ba de inte är anonymt ! =) puss loove yaah <3
Kommentera inlägget här:

Ditt söta lilla namn
Kommer du tillbax ?=)

E-postadress: (de är lungt, den publiceras inte)

Kom nu ihåg att skriva din bloggaddress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0