Bal snart asså

Ja å anne satt å surra om balklänningar, ba hon vill ha en röd å ja vill ha en rosa. Rosa 4-ever lixååm <3 Men asså har ett problem ni måste hjälpa mej me sötisar! Ska jag ha lång elr kort?!! *Paaniik*

 lång

 kort

Pussar & kramar
Postat av: Alice Maudsdotter

Jag föredrar alltid korta klänningar, men klart att man tänker att en längre är mer elegant och glamorös.



Jag hade en långklänning på min bal, pga den fina korsryggen på min klänning.



Passa på att vara glammig med en långklänning är min åsikt! =)



/Alice

2009-03-23 @ 15:46:31
Postat av: mohahhaham,

svårt val.. både och är ju bara såååå snyggt. Jag måste få veta vars ni har köpt dem !

2009-03-23 @ 16:30:19
URL: http://HUHU
Kommentera här ! Vi svarar på allt ba de inte är anonymt ! =) puss loove yaah <3
Kommentera inlägget här:

Ditt söta lilla namn
Kommer du tillbax ?=)

E-postadress: (de är lungt, den publiceras inte)

Kom nu ihåg att skriva din bloggaddress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0